28 Mart 2010 Pazar

Kampüste Reklam Var 6

Bu sene Anadolu Üniversitesi İletişim Kulübü tarafından altıncısı düzenlenen etkinliktir. 28 Mart C.tesi günü başlamış, pazar günü sona erecektir. Biraz bu etkinliğin geçmişinden söz etmekte fayda görüyorum.

Kampüste Reklam Var 3 benim İletişim Fakültesi'ne başladığım yıl gerçekleşmişti. O zaman bu etkinlik Sinema Anadolu'da ücretsiz olarak gerçekleşiyordu. Bir organizasyondan bahsetmek mümkün değildi. Sınav haftası, bahar şenliği gibi abuk günleri denk geldiği de oluyordu. Hocalar gelen konuklardan utandıkları için dersten bizleri alıp oraya götürüyorlardı. Çok değil, ertesi yıl Kampüste Reklam Var (KRV) 4, bugünkü formatta, Anadolu Üniversitesi Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi'nde inanılmaz bir çalışma sonucu mükemmel konuklar ve harika bir organizasyonla gerçekleşme imkanı buldu. Dönemin İletişim Kulübü Başkanı Hüseyin Erge ve ekibi özverili çalışmaları ile bu etkinliği KÜLLERİNDEN VAR ETTİLER. Katılım ücretli, tüm konuklar birbirinden kaliteli isimlerdi.

Aynı etkinliğin 5incisi KRV-5 de, KRV-4 kadar güzel bir organizasyon oldu. Açıkça söylemek isterim ki; bu etkinliğe kimsenin para verip katılabileceğini düşünmüyorduk. 2 senede üniversitemizin en prestijli etkinliklerinden biri olup çıkmıştı. Ve bu sene...

Bu sene altıncısı düzenlenen etkinlik tam bir hayal kırıklığına dönüştü. Konuklar geçmiş senelerden daha mı hafif isimlerdi? Kesinlikle hayır. Etkinliğin gerçekleştiren arkadaşlar az mı çalıştılar? Buna da inanmıyorum. Katılımcı sayısı 50 civarı bir rakam olunca, 400 kişilik salon bomboş kalıyor. Katılımın bu kadar düşük olmasının sebebi kesinlikle belirlenen tarihtir. Bu etkinliğin planlamasını yapan arkadaşlarım neden bu hafta vizelerin başlayacağını, geçen hafta Kampüste Marketing gibi bir etkinlik olduğunu, o etkinliğin de paralı olduğunu, ayın bu zamanında kimsede para kalmadığını hesap edemediler? Bu çok trajik bir durum. 3 ana etmen arka arkaya... Bunlardan birisi olsa diyebiliriz ki şanssızlık. Bu durumda bu kelimeyi kullanamayacağımıza göre ne dememiz gerekir?

Arkadaşlarımızın iyi niyetinden şüphem yok, peki neden bu etkinliği bu kadar prestijli hale getirenlere gidip de bir danışmazsınız? Nasıl olur da danışman hocanız bu takvime izin verir? Anlayamıyorum gerçekten. Kampüste Marketing'e bu sene şehir dışından onlarca katılımcı gelmişti, KRV de onun gibi bir etkinlik olma yolunda ilerliyordu. Bu seneki fiyasko gelecek sene hem konuşmacı hem katılımcı bulmayı çok zorlaştıracaktır. KRV'nin önümzdeki yıl kendini toparlamısını yalnızca umut ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder