22 Mart 2010 Pazartesi
Kampüste Marketing 2010
Anadolu Üniversitesi Marketing Klubü tarafından 2006 yılından beri başarı ile sürdürülmektedir. Bu yıl 500 katılımcı ile Anadolu Üniversitesi Akm opera ve Bale salonunda gerçekleştirilmiştir. "Plan, inovasyon, strateji, başarı" başlığı altında gerçekleştirilen bu seneki etkinlikte göze çarpan en büyük başarı Marmara Üniversitesi, Celal Bayar Üniversitesi, Uşak Üniversitesi gibi Eskişehir dışından gelen onlarca davetlinin de etkinliğe katılmasıdır. Bir kulüp organizasyonu şehir dışından bu kadar katılımcı toplayabiliyorsa karşısında şapka çıkarmaktan başka yapacak bir şeyiniz kalmaz.
Etkinlik çerçevesinde Project House öncülüğünde WWF tarafından verilen brief doğrultusunda reklam çalışmaları hazırlayan Young Guns ekipleri sunumlarını yapmış, birinci katılımcıların verdiği oylarla seçilmiştir. Oradan onca insanı memnun edip göndermek her babayiğidin harcı değildir arkadaşlar, hepinizi ayrı ayrı tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum.
Etiketler:
kampüste marketing 2010,
Marketing Anadolu,
Project House,
young guns
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder