20 Nisan 2009 Pazartesi

Mevsim Normalleri Üzerine Bir Sorgulama!


Efendim, yaş itibariyle star tv'nin yayın hayatına başladığı günü net olarak hatırlıyorum. Trt gibi, güzide bir kanalı siyah beyaz izleme şerefine de nail oldum.(Yanlış anlaşılmasın, Trt'nin yayını renkliydi, ancak bizde onu renkli izleyecek kabiliyete sahip bi Tv yoktu)  O günlerden bu güne tv hayatında değişen çok şey oldu. Ama bir şey var ki, hiç değişmedi!

Hem Trt'de hem de diğer Tv kanallarında ortak olan bi'şey var. Hala da bu ortaklık devam ediyor. Neden hava durumu sunulurken, hava sıcaklığı  ya mevsim normallerinin üzerinde, ya da altında olur? Birisi bana bunu açıklasın! Hava sıcaklığı hep mevsim normallerinin üstünde ya da altında ise, bu normaller o kadar normal midir? Bu normali kim belirlemiştir? Hadi bir hata yaptınız! Normalleri yanlış belirlediniz! Neden ısrarla bu yanlış olan normalleri hala normal kabul ediyorsunuz! Açıklayın ya, n'olur, geberecem merakımdan! Bu bir tek benim derdim mi yoksa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder