20 Nisan 2009 Pazartesi

Başlarken...

Geçenlerde bir arkadaşımın facebook iletisinde blog adresini gördüm. Merak edip girip, okudum. Çok hoşuma gitti. Dedim ki, _Hacı sende de cevher var, neden sen de girip bir blog oluşturmuyorsun? İnternet o kadar kısıtlı,, o kadar dar bir alan ki, bana ihtiyacı var. İnsanlara bir faydan olsun, herkes senin bilgi birikiminden faydalansın, google sana imrensin. İşte bu kaile ile oluşturuluyor bu blog. Tavsiyem, kendinizi fazla kaptırmayın. Bilgisayar başında saatlerce beklyip yeni bilgilerin gelmesine bel bağlamayın. Zira; hevesle başladığım nice işler vardır ki, yarım kalmıştır. Mamafih, bu ne demek la!  Hep kullanmak istemiştim, bi türlü yeri gelmemişti. Evet, şimdi günlerdir kafamda oluşturduğum hikayeleri anlatmaya başlayayım.... Sevgiyle kalın efenim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder