7 Mayıs 2009 Perşembe

Ha bi de uzmanlar var!!!!

Öyle bir çağda yaşıyoruz ki, ne desek hemen ardından bi uzmana dayandırmamız gerekiyor ki lafımız havada kalmasın. Ya yemin ediyorum bi haber okudum Posta'da, şöyle yazıyordu: Suya düşen telefonun pirincin içinde bir süre bırakılmasının kurumaya yardımcı olduğunu belirten uzmanlar...!!!! Kim lan bunlar? Ben mesela bi uzman!la tanışsam, bana dese ki suya düşen telefonu pirince koy, Sİktir lan! derim. Adamın gavur parasıyla 5 peni değeri kalmaz gözümde! Sen ne biçim uzmansın lan? derim. Bana dese ki mesela; saç kurutma makinesiyle kurut, bi nebze mantıklı gelir, için için gülerim ama, adam dürüst, bizden biri diye bağrıma da basarım yani. Bunu yüzüne vurmam. 

Bu uzmanlar aslında bizim acizliğimizden türedi bu kadar. Hayata o kadar yabancıyız ki, hayatımızda olan birçok şeyin ne olduğu, nasıl çalıştığı hakkında bile bi fikrimiz yok. Ya abi, bu televizyon nasıl çalışıyor ya? Ben hala anlamadım. Biri açıklasın ne olur. Ama saçma sapan değil, yok dalgalar uçuyor, onlar antene geliyor, oradan tv ye iletiliyor, o da dalga taramayla bu dalgaları deşifre edip görüntüye dönüştürüyor, bunu da sıralı taramayla yapıyor, içindeki fosfor parçacıkları deşifre edilen sinyallerle parlıyor ve görüntü oluşuyor diye değil, bunu ben de biliyorum. Ya bu a.qmun sinyali,,, nasıl ya? anladınız mı bunu açıklayın! Şu internet neyin nesi ya? Nasıl yani? Bunu da anlatsın. 

Hadi bunların tamamını geçtim, ya olmadan yaşayamayacağımız şeyler üstüne bile bilgimiz yok. Kaçınız ev yapabilir mesela? Ben yapamam. Bunun üzerine düşünmek gerekiyor bence. Tek başımıza hayatta bile kalamazsak, bu i..ne uzmanlar herşy üstüne yazarlar çizerler a.q, biz de mal gibi dinler inanırız. Sonra bi bakmışız, bi boktan anlamadığımızdan dünyanın çivisi çıkmış! Sonra bi uzman ararız yine, bize açıklasın diye! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder